Prisijunkite prie savitarnos, kad galėtumėte:

  • sužinoti jus dominančios paslaugos kainą (pagal pateiktą objektą);
  • sudaryti paslaugų sutartį (neišeinant iš namų / biuro);
  • patogiai apmokėti už paslaugas;
  • matyti užsakytos paslaugos statusą savo paskyroje;
  • matyti sudarytų sutarčių istoriją;
  • pateikti kelis užsakymus.


Žemiau pateikiame informaciją, kaip naudotis savitarnos sistema.

1. Prisijunkite arba užsiregistruokite savitarnos sistemoje .

2. Pradėkite sutarties sudarymą

3. Užpildykite užsakovo informaciją, pasirinkite paslaugą (Deklaracijos tvirtinimas / pažymos tvirtinimas) ir užpildykite informaciją apie objektą(-us).

4. Spauskite skaičiuoti kainą ir tęsti sutarties sudarymą.

5. Spauskite mygtuką „Sudaryti sutartį”

6. Peržiūrėkite ir pasirašykite sutartį naudodami el. parašą bei apmokėkite naudodamiesi banklinku.

7. Visas savo sutartis, jų statusą galėsite matyti savo paskyroje!